Nedenfor er noen av våre oftest stilte spørsmål  - med tilhørende svar. Vi har også info om Probat på OM OSS, og om Probat Profil (Bedrift) her. 

Kan jeg få trykket min egen t-skjorte hos dere?
Probat hjelper deg gjerne om du ønsker å få trykket opp et større opplage med t-skjorter. Minimum for trykk i Norge er ca 50 t-skjorter. Jobber du for et firma som ønsker å trykke opp et større opplag med t-skjorter eller andre tekstiler? Vi kan trykke på alt av tekstiler, sjekk hva vi har gjort på våre Probat Profil sider, eller ta kontakt med prat@nyeprobat.no om du har flere spørsmål rundt dette. 

T-skjorta jeg har lyst på er utsolgt, kommer den tilbake?
Probat jobber for å levere fire kolleksjoner i året, og kommer i utgangspunktet i begrenset opplag. Derfor kan ting rett og slett bli utsolgt. Men de fleste kolleksjoner har allikevel en ”reprint” eller to av populære trøyer. ”Reprintene” kommer som oftest ny farge. Hvis du vil få mail om når vi får inn nye varer, meld deg på nyhetsbrevet vårt!

Hvordan er t-skjortene i størrelsen?
T-skjortene er ”normale” i størrelsen. Er du for eksempel en M, så er du en M også hos oss. Vi har hovesaklig ”gutteskjorter” men passer også fint til jenter i disse boyfriend-look-tider. Kule er de, og størrelsene våre går fra XS i noen design og opp til 3XL. 

Hvor produserer dere, og er det produsert under gode forhold? 
Vi produserer våre produkter i India og Kina, og noe trykkes også i Norge. Probat har innført retningslinjer (Code of Conduct) som vi opplyser våre leverandører om. Disse innebefatter bl.a at vi ikke handler med produsenter som ikke oppfyller våre krav til etisk riktig og miljøvennlig produksjon. Vi er medlem av IEH (Initiativ for Etisk Handel) som hjelper oss med å kartlegge og forbedre risiko i forbindelse med vår produksjon. For mer informasjon om dette, ta gjerne kontakt med oss. 

Tar dere i mot idéer?
Probat blir selvfølgelig alltid glad for engasjement og gode idéer. Kundeidéer har blitt produsert flere ganger. Har du en idé send mail til prat@nyeprobat.no. Bruker vi idéen din, får du en selv. Hurra!

Jeg gjorde en feil i bestillingen min, hva gjør jeg?
Da plukker du opp telefonen og ringer oss, eller sender melding på 90912108. Ellers kan du også sende en mail til bestilling@nyeprobat.no., så fikser vi det!

Hvilkebetalingsmåter har dere?
Per dags dato er det kun mulig å betale hos oss med kort. Vi jobber med å få løsninger på faktura og Vipps i fremtiden! 

Jeg får ikke betalt - det er noe feil med systemet?
Vår nettside er tilpasset til å fungere i de fleste nettlesere, på de fleste systemer. Det hender selvfølgelig at noe feil kan skje, og det beklager vi! Prøv aller først en annen nettleser, eller oppdater nettleseren din. Dersom ikke dette skulle fungere, kontakt oss, så skal vi få ordna det likevel! 

Hvor kan jeg kjøpe Probat t-skjorter?
Probat selger t-skjortene sine gjennom nettbutikken vår, i Thorvald Meyersgate 54 på Grünerløkka i Oslo, samt gjennom ulike forhandlere i Norge. Se vår forhandlerliste for mer info. 

Jeg har ikke fått varen min enda, hvor er den?
Vi sender varer ut hver dag i ukedager, og du bør vanligvis ha din bestilling innen 2-4 dager. Når vi sender din vare, får du en mail fra oss på det. Du vil også få en mail eller en sms fra Posten når varen er klar til å hentes, hvis du har gitt oss ditt telefonnummer. Hvis du ikke finner ut hvor den er i løypa ta kontakt med oss på butikken@nyeprobat.no, så skal vi sjekke det for deg. 

Bytte
Om du ønsker å bytte varen du har kjøpt send en mail til butikken@nyeprobat.no så fikser vi den biffen for deg.

Angrer du?
Hvis du, mot formodning skulle angre på kjøpet ditt, gjelder angrefristloven også hos oss. Ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med dette. 

Jeg bestilte en t-skjorte i dag, når kan jeg forvente den i posten?
Vi pakker og sender t-skjorter fortløpende. Vi sender disse med postens "pakke i postkassen" og "klimanøytral servicepakke". 

Pakke i postkassen er en innenlands tjeneste med 2 virkedagers leveringstid. Hvis pakken ikke får plass i postkassen mottar du en SMS eller epost fra Posten, med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk. Pakken kan derfor ta alt fra 2 dager til en uke før den er hos deg. 

Klimanøytral servicepakke sendes til ditt nærmeste postkontor, hvor de videre sender deg en SMS eller epost når denne er klar for henting. Dette tar 2-5 dager avhengig av hvor i landet du bor. 

Jeg kjøpte en t-skjorte forrige uke, og nå er den på salg?
Ja, sånn er det med salg. Vi kan dessverre ikke tilbakebetale penger for en t-skjorte du har kjøpt på full pris. Men det er lurt å følge oss på sosiale medier, samt melde deg på vårt nyhetsbrev, så får du vite først når vi har salg.